top of page
Zoeken
  • Foto van schrijverwegautokrassen

Krassen verwijderen auto. Leer de perfecte methode van een professional

Bijgewerkt op: 25 mrt. 2023

Ook al heb je nog nooit een auto gepolijst, in 3,5 uur leer je zelf professioneel je auto polijsten. Geen voorkennis nodig. In Utrecht, 149 euro, iedere weekend op zaterdagochtend of zondagochtend om 9.00 uur.


Je leert krassen op je auto te verwijderen door machinaal polijsten. Je leert hoe je de auolak speigelglad polijst zodat de wax perfect kan hechten en hoe je de lak machinaal weer jarenlang beschermd. Je leert hoe je de kunststof delen weer als nieuw krijgt, de afdichtrubbers, de rubber slangen onder de motorkap enz. Hoe de wielen en banden weer schoon worden en blijven. Kortom je hele auto in nieuwstaat. Het professioneel polijsten en detailen van de eigen auto heb ik aan veel mensen geleerd de afgelopen jaren. Lees hun reacties en je weet dat het werkt. Daarbij is mijn methode steeds verder geperfectioneerd. Iedereen kan aan de slag met de door mij ontwikkelde methode en iedere auto gaat er geweldig op vooruit. Afgestemd op particulieren die hun auto beter willen onderhouden. Voor man, vrouw, meiden van 19 en mannen van 75. Mijn methode is voor iedereen haalbaar. Je bent nooit te oud of te jong want het polijsten van je auto is makkelijk te leren en leuk. Maakt niet of je auto oud en verwaarloosd is of net nieuw afgeleverd door de dealer.

Meld je aan voor de workshop als je de volgende stap wilt zetten naar professioneel poetsen en polijsten.

Jij en je auto profiteren van mijn jarenlange ervaring en de kennis van andere professionals die het vak bij mij hebben geleerd. We testen nieuwe middelen en methodes en selecteren alleen de middelen die echt iets toevoegen. Meld je aan voor de workshop als je de volgende stap wilt zetten naar professioneel poetsen en polijsten.


Profiteer van mijn professionele ervaring


In 3,5 uur leer ik je de juiste aanpak

- Met gewone middelen die je overal en bij Nederlandse webshops kunt kopen

- Alleen datgene wat echt effectief is en niet meer dan wat nodig is

- Zodat je thuis gewoon buiten op straat perfect je auto krasvrij polijst

- En jij je auto voortaan simpeler en doeltreffender kunt onderhouden

- Alleen jij, je auto en je instructeur. De workshop is altijd 1 op 1.





86 weergaven
bottom of page